Kometáře


23.08.2006 22:22:   
Středa : dnešní trénink proběhl naprosto v klidu. Mohly se trénovat sobotní rz - tedy Slušovice (jedoucí se oproti loňsku naopak), Pindula (rovněž naopak) a nejdelší Troják (částečně naopak a částečně nový). Pořadatel letos citlivě stanovil časové rozmezí pro jednotlivé rz, takže vše bylo v poklidu stíhatelné. Počasí bylo dnes silně proměnlivé s vydatnými přeháňkami a tak se velice často i v rámci jednoho průjezdu jedné rz střídala mokro a sucho. Např. na Pindule bylo již dnes místy dost vytahaného bláta. Pevně věřím, že takové počasí nebude v sobotu i neděli. Naprostou většinu jezdců ze špičky jsme zde dnes viděli (pochopitelně s vyjímkou Bassa, Doncheva, Mörtla a nejsem si jist, zda jsme potkali Valouška). Zapůsobil na mě Tanev, jehož tréninkové auto je plně vybaveno z ProDrive - rám,velké brzdy, ALS, bezsynchronní převodovka, no prostě závodnička a před každou rz ho čekalo doprovodné auto. Zítra nás čekají rz nedělní etapy. Petr Řihák
25.08.2006 09:53:   
Čtvrtek: nedělní etapa je zcela shodná s loňskou druhou etapou a tak byl trénink značně zjednodušený použitím loňských rozpisů. Jezdili jsme všechny tři rz postupně za sebou a po třech průjezdech jsme skončili asi po 15 hod. Opět vlastní seznamovací jízdy proběhly naštěstí bez problémů, ale na Halenkovicích se tentokrát pohybovala zelená Fabie, které se některým závodníkům snažila pomocí radaru trénink znepříjemnit (nám naštěstí ne). Při třetím průjezdu Halenkovic jsme zjistili, že jsme opomenuli sledovat ručičku benzinoměru a jsme skoro bez benzinu. Proto jsme se snažili marně ve Zdounkách najít benzinku, až nás jedna paní poslala někam do dvora, kde nás čekalo poněkud prehistorické překvapení. Jedna železná buňka, která byla po střechu naplněna 20l kanystry a před ní pospávající pán. Moc se nám tady benzin brát nechtělo, ale museli jsme. Pán vložil jeden kanystr do důmyslného vysokého stojánku, spojil naše hrdlo nádrže s kanystrem nějakou hadičkou a již jsme tankovali. Byl to zážitek, ale benzin jsme dostali a to bylo důležité. Podvečer přijeli naši mechanici s autem a jeli jsme na jakousi předpřejímku, tj. na kontrolu a plombování turba a náhradních dílů (převodovka, turbo). Po zaplombování jsme byli nuceni čekat na 23 hodinu, od kdy se mohl trénovat městský prolog, který je stejný jako loni, s tím rozdílem, že se jedou tři kola. Zítra nás čekají jen přejímky, odpoledne v 17 hodin slavnostní start na náměstí u kina a v 21 hodin skutečný start do prologu - ten ale startuje od nejvyšších startovních čísel. Petr Řihák
údržba - správce: Jiří Řihák - Thran